Die Portfolio-Prüfung. Prozessorientiertes Kompetenzentwicklungs-Assessment zur Förderung der Self-Monitoring-Kompetenz im Lehramtsstudium
MetadatenAuthor: | Thomas Prescher, F. Schulz |
---|
ISBN: | 978-3-8340-1142-8 |
---|
Parent Title (German): | Wissenschaft praktizieren – praktizierte Wissenschaft. / H. J. Müller, A. Pachner, T. Prescher (Hg.) |
---|
Publisher: | Schneider Verlag Hohengehren |
---|
Place of publication: | Baltmannsweiler |
---|
Document Type: | Part of a Book |
---|
Language: | German |
---|
Date of Publication (online): | 2021/04/05 |
---|
Year of first Publication: | 2012 |
---|
Publishing Institution: | FH Münster - University of Applied Sciences |
---|
Release Date: | 2021/04/14 |
---|
First Page: | 62 |
---|
Last Page: | 75 |
---|
Institutes: | Gesundheit (MDH) |
---|
Publication list: | Prescher, Thomas |
---|
Licence (German): | Bibliographische Daten |
---|