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A framework for implementing gamification in Purchasing and Supply Management education

  • This paper uses the findings from a literature review and series of expert interviews to develop a richer and Purchasing and Supply Management (PSM) context-specific perspective of the different key techniques, tools and principles that can be used to develop gamified learning to enhance the skills required by PSM professionals in dealing with current and future challenges, such as the transformation to Industry 4.0. It also provides further details of the different stages of implementing gamified learning, which can enhance the success of any such provision.

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Metadaten
Verfasserangaben:Stephen Kelly, Peter Vangorp, Dennis Meyer, Vincent Delke
Titel des übergeordneten Werkes (Englisch):30th Annual IPSERA Conference 2021: Purchasing Innovation and Crisis Management
Dokumentart:Beitrag in einer Konferenzveröffentlichung
Sprache:Englisch
Datum der Veröffentlichung (online):01.04.2021
Jahr der Erstveröffentlichung:2021
Betreiber des Publikationsservers:FH Münster - University of Applied Sciences
Datum der Freischaltung:17.09.2021
Fachbereiche:Wirtschaft (MSB)
Publikationsliste:Delke, Vincent
Lizenz (Deutsch):License LogoBibliographische Daten