• search hit 3 of 117
Back to Result List

Strategien zur Entwicklung der Zusammenarbeit von Wissenschaft und Wirtschaft - Insights in Science Marketing, Barrieren und Treiber, Anreizsysteme und Nudges

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Thomas Baaken
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-25353-0 7
ISBN:978-3-658-25353-0
Parent Title (German):Handbuch Wissenschaftsmarketing
Publisher:Springer Nature
Place of publication:Wiesbaden
Editor:Wolfgang Merten Thorsten Knoll
Document Type:Part of a Book
Language:German
Date of Publication (online):2019/08/28
Year of first Publication:2019
Provider of the Publication Server:FH Münster - University of Applied Sciences
Release Date:2019/08/28
Tag:Strategien zur Entwicklung der Zusammenarbeit von Wissenschaft und Wirtschaft - Insights in Science Marketing, Barrieren und Treiber, Anreizsysteme und Nudges
First Page:195
Last Page:211
Faculties:Wirtschaft (MSB)
Licence (German):License LogoBibliographische Daten