Nachdenklich und dankbar – Ein Schulpraktikum in Gulu/Uganda mit rassismuskritischer Seminarbegleitung. Eine Befragung von PratikantInnen während ihres Berufsfeldpraktikums
MetadatenAuthor: | Inna Enns, Nina Glutsch, Mona Massumi |
---|
ISBN: | 978-3-8309-3235-2 |
---|
Parent Title (German): | Internationalisierung der LehrerInnenbildung. Perspektiven aus Theorie und Praxis. Hrsg. Meike Kricke, Louisa Kürten |
---|
Publisher: | Waxmann |
---|
Place of publication: | Münster |
---|
Document Type: | Part of a Book |
---|
Language: | German |
---|
Date of Publication (online): | 2023/01/13 |
---|
Year of first Publication: | 2015 |
---|
Publishing Institution: | FH Münster - University of Applied Sciences |
---|
Release Date: | 2023/01/23 |
---|
First Page: | 11 |
---|
Last Page: | 25 |
---|
Institutes: | IBL |
---|
Publication list: | Massumi, Mona |
---|
Licence (German): | Bibliographische Daten |
---|