Lehrer*innenbildung im Kontext von Fluchterfahrungen. Professionalisierung von Lehramtsstudierenden in Bezug auf die sprachliche Bildung geflüchteter Kinder und Jugendlicher
MetadatenAuthor: | Mona Massumi, Karim Fereidooni |
---|
DOI: | https://doi.org/10.14361/9783839434536 |
---|
ISBN: | 978-3-8394-3453-6 |
---|
Parent Title (German): | Geflüchtete und Kulturelle Bildung. Hrsg. Caroline Gritschke, Maren Ziese |
---|
Publisher: | transcript |
---|
Place of publication: | Bielefeld |
---|
Document Type: | Part of a Book |
---|
Language: | German |
---|
Date of Publication (online): | 2023/01/13 |
---|
Year of first Publication: | 2016 |
---|
Publishing Institution: | FH Münster - University of Applied Sciences |
---|
Release Date: | 2023/01/23 |
---|
First Page: | 275 |
---|
Last Page: | 284 |
---|
Institutes: | IBL |
---|
Publication list: | Massumi, Mona |
---|
Licence (German): | Bibliographische Daten |
---|