Lehrer*innenbildung im Kontext von Fluchterfahrungen. Professionalisierung von Lehramtsstudierenden in Bezug auf die sprachliche Bildung geflüchteter Kinder und Jugendlicher
Author: | Mona Massumi, Karim Fereidooni |
---|---|
DOI: | https://doi.org/10.14361/9783839434536 |
ISBN: | 978-3-8394-3453-6 |
Parent Title (German): | Geflüchtete und Kulturelle Bildung. Hrsg. Caroline Gritschke, Maren Ziese |
Publisher: | transcript |
Place of publication: | Bielefeld |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2023/01/13 |
Year of first Publication: | 2016 |
Provider of the Publication Server: | FH Münster - University of Applied Sciences |
Release Date: | 2023/01/23 |
First Page: | 275 |
Last Page: | 284 |
Faculties: | IBL |
Publication list: | Massumi, Mona |
Licence (German): | Bibliographische Daten |