• search hit 25 of 100
Back to Result List

Führt Lesefreude zu Lesekompetenz? Empirische Befunde zu unterschiedlichen Ansätzen der Leseförderung.

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Henrike Mentel, Larissa Aust, Mareike Ehlert, Laura Thomas, Elmar Souvignier
URL:https://doi.org/10.1007/978-3-658-36260-7_7
Parent Title (German):Mythen, Fehlvorstellungen, Fehlkonzepte und Irrtümer in Schule und Unterricht. Hrsg Gisela Steins, Birgit Spinath, Stephan Dutke, Marcus Roth, Maria Limbourg
Publisher:Springer
Document Type:Part of a Book
Language:German
Date of Publication (online):2024/04/19
Year of first Publication:2022
Provider of the Publication Server:FH Münster - University of Applied Sciences
Release Date:2024/04/19
First Page:135
Last Page:155
Faculties:keine Zuordnung
Publication list:Thomas, Laura
Licence (German):License LogoBibliographische Daten