Ermöglichungsdidaktik: Von der Utopie didaktischer Theoriebildung zur Praxis eines kompetenzorientierten Unterrichts
MetadatenAuthor: | T. Prescher |
---|
ISBN: | 978-3-7639-5839-9 |
---|
Parent Title (German): | Pädagogische Perspektiven auf Transformations- und Veränderungsprozesse / H.-J. Müller, M. Rohs, M. Schiefner-Rohs, I. Schüßler (Hg.) |
---|
Publisher: | WBV |
---|
Place of publication: | Bielefeld |
---|
Document Type: | Part of a Book |
---|
Language: | German |
---|
Date of Publication (online): | 2021/04/01 |
---|
Year of first Publication: | 2019 |
---|
Provider of the Publication Server: | FH Münster - University of Applied Sciences |
---|
Release Date: | 2021/04/14 |
---|
First Page: | 329 |
---|
Last Page: | 344 |
---|
Faculties: | Gesundheit (MDH) |
---|
Publication list: | Prescher, Thomas |
---|
Licence (German): | Bibliographische Daten |
---|