Spielend Lernen? Ein kritischer Vergleich zwischen Lernmöglichkeiten in digitalen Spielen, Serious Games und Gamification
Author: | Eik-Henning Tappe, Markus Gennat |
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DOI: | https://doi.org/10.1007/978-3-658-42616-3_13 |
ISBN: | 978-3-658-42615-6 |
Parent Title (German): | Game-Journalismus. Grundlagen-Themen-Spannungsfelder. Ein Handbuch. Hrsg. Benjamin Bigl, Sebastian Stoppe |
Publisher: | Springer VS |
Place of publication: | Wiesbaden |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2024/02/01 |
Year of first Publication: | 2023 |
Provider of the Publication Server: | FH Münster - University of Applied Sciences |
Release Date: | 2024/02/01 |
First Page: | 193 |
Last Page: | 207 |
Faculties: | Sozialwesen (SW) |
Publication list: | Tappe, Eik-Henning |
Licence (German): | Bibliographische Daten |