Zusammenhang zwischen der Gestaltung von aufgabengebundenen Aktivitäten und dem Auftreten von Motivationseffekten in Entertainment und Serious Games
- Diese Arbeit kann in der Bereichsbibliothek Hüfferstiftung (Sozialwesen) eingesehen werden.
MetadatenAuthor: | Simon Leifeling |
---|
Advisor: | Eik-Henning Tappe, Dirk Koob |
---|
Document Type: | Master's Thesis |
---|
Language: | German |
---|
Year of Completion: | 2021 |
---|
Year of first Publication: | 2021 |
---|
Provider of the Publication Server: | FH Münster - University of Applied Sciences |
---|
Granting Institution: | FH Münster - University of Applied Sciences |
---|
Release Date: | 2022/02/04 |
---|
Tag: | Lernmotivation; Self-Determination; Serious Games; Spiel |
---|
Pagenumber: | 85, xxviii |
---|
Call Number: | 2021-24 |
---|
Faculties: | Sozialwesen (SW) |
---|
Licence (German): | Bibliographische Daten |
---|