• search hit 4 of 609
Back to Result List

Spielend Lernen? Ein kritischer Vergleich zwischen Lernmöglichkeiten in digitalen Spielen, Serious Games und Gamification

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Eik-Henning Tappe, Markus Gennat
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-42616-3_13
ISBN:978-3-658-42615-6
Parent Title (German):Game-Journalismus. Grundlagen-Themen-Spannungsfelder. Ein Handbuch. Hrsg. Benjamin Bigl, Sebastian Stoppe
Publisher:Springer VS
Place of publication:Wiesbaden
Document Type:Part of a Book
Language:German
Date of Publication (online):2024/02/01
Year of first Publication:2023
Provider of the Publication Server:FH Münster - University of Applied Sciences
Release Date:2024/02/01
First Page:193
Last Page:207
Faculties:Sozialwesen (SW)
Publication list:Tappe, Eik-Henning
Licence (German):License LogoBibliographische Daten