Führt Lesefreude zu Lesekompetenz? Empirische Befunde zu unterschiedlichen Ansätzen der Leseförderung.
Author: | Henrike Mentel, Larissa Aust, Mareike Ehlert, Laura Thomas, Elmar Souvignier |
---|---|
URL: | https://doi.org/10.1007/978-3-658-36260-7_7 |
Parent Title (German): | Mythen, Fehlvorstellungen, Fehlkonzepte und Irrtümer in Schule und Unterricht. Hrsg Gisela Steins, Birgit Spinath, Stephan Dutke, Marcus Roth, Maria Limbourg |
Publisher: | Springer |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2024/04/19 |
Year of first Publication: | 2022 |
Provider of the Publication Server: | FH Münster - University of Applied Sciences |
Release Date: | 2024/04/19 |
First Page: | 135 |
Last Page: | 155 |
Faculties: | keine Zuordnung |
Publication list: | Thomas, Laura |
Licence (German): | Bibliographische Daten |