The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 16 of 15488
Back to Result List

Formatives Assessment als Grundprinzip für differenzierte Leseförderung in der Grundschule.

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Laura Thomas, Martin Salaschek, Elmar Souvignier
URL:https://dx.doi.org/10.3278/9783763967858
Parent Title (German):Dimensionen der Begabungs- und Begabtenförderung in der Schule. Leistung macht Schule (Band 2). Hrsg. Gabriele Weigand, Christian Fischer, Friedhelm Käpnick, Christoph Perleth, Franzis Preckel, Miriam Vock, Heinz-Werner Wollersheim
Publisher:wbv
Place of publication:Bielefeld
Document Type:Part of a Book
Language:German
Date of Publication (online):2024/04/19
Year of first Publication:2022
Provider of the Publication Server:FH Münster - University of Applied Sciences
Release Date:2024/04/22
First Page:165
Last Page:178
Faculties:keine Zuordnung
Publication list:Thomas, Laura
Licence (German):License LogoBibliographische Daten