Formatives Assessment als Grundprinzip für differenzierte Leseförderung in der Grundschule.
Author: | Laura Thomas, Martin Salaschek, Elmar Souvignier |
---|---|
URL: | https://dx.doi.org/10.3278/9783763967858 |
Parent Title (German): | Dimensionen der Begabungs- und Begabtenförderung in der Schule. Leistung macht Schule (Band 2). Hrsg. Gabriele Weigand, Christian Fischer, Friedhelm Käpnick, Christoph Perleth, Franzis Preckel, Miriam Vock, Heinz-Werner Wollersheim |
Publisher: | wbv |
Place of publication: | Bielefeld |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2024/04/19 |
Year of first Publication: | 2022 |
Provider of the Publication Server: | FH Münster - University of Applied Sciences |
Release Date: | 2024/04/22 |
First Page: | 165 |
Last Page: | 178 |
Faculties: | keine Zuordnung |
Publication list: | Thomas, Laura |
Licence (German): | Bibliographische Daten |