TY - BOOK A1 - Baaken, Thomas A1 - Launen, Michael T1 - Software-Marketing Y1 - 1993 CY - München ER - TY - JOUR A1 - Baaken, Thomas T1 - Marktanalyse JF - Dieterle, W. K., Winckler, E., (Hrsg.), Unternehmensgründung - Handbuch des Gründungsmanagements Y1 - 1990 SP - 151 EP - 165. ER - TY - CHAP A1 - Baaken, Thomas T1 - Technologie-Marketing T2 - Technologie-Marketing Y1 - 1990 CY - Wiesbaden ER - TY - JOUR A1 - Baaken, Thomas T1 - Technology Marketing: A Response to Technological Change JF - Miege, R., Mahieux, F., (Hrsg.), Training in Innovation-Management Y1 - 1990 SP - 289 EP - 309 ER - TY - CHAP A1 - Baaken, Thomas A1 - Lasogga, Frank T1 - Lebenslänglich loyal - Kundenbeziehungsmanagement T2 - acquisa, Vol 52 Y1 - 2004 SN - 0938-792 SP - S. 28 EP - 30. ER - TY - CHAP A1 - Baaken, Thomas T1 - Simultaneous Marktforschung T2 - Pepels W. (Hrsg.): Handbuch Moderne Marktforschungs-Praxis Y1 - 1999 SP - 770 EP - 782. CY - Kriftel ER - TY - CHAP A1 - Baaken, Thomas T1 - Simultaneous Marktforschung T2 - Handbuch Moderne Marktforschungs-Praxis Y1 - 1999 SP - . 770 EP - 782. CY - Kriftel ER - TY - JOUR A1 - Kliewe, Thorsten A1 - Davey, Todd A1 - Baaken, Thomas T1 - Creating a sustainable innovation environment within large enterprises: a case study on a professional services firm JF - Journal of Innovation Management (JIM) Y1 - 2013 IS - Vol. 1, No. 1 SP - 55 EP - 84 ER - TY - CHAP A1 - Baaken, Thomas T1 - Science-to-Business Marketing T2 - Hofbauer, G.; Pattloch, A.; Stumpf, M. (Hrsg.): Marketing in Forschung und Praxis Y1 - 2013 SN - 3942171988 SP - 869 EP - 894 ER - TY - BOOK A1 - Meerman, Arno A1 - Galán-Muros, Victoria A1 - Davey, Todd A1 - Baaken, Thomas T1 - University-Business Cooperation in Germany Y1 - 2013 SN - 978-90-820668-3-8 PB - University Industry Innovation Network CY - Amsterdam ER -