TY - CHAP A1 - KOERS, J. A1 - BERNHOLD, T. A1 - GÜNTHER, N. T1 - Referenzmodellierung Integraler Planung T2 - BECKER, J.; BERNHOLD, T.; KNACKSTEDT, R.; MATZNER, M.; Planung koordinierter Wertschöpfungspartnerschaften Y1 - 2017 SN - 978-3-662-55361-9 SP - 283 EP - 292 PB - Berlin : Springer Berlin - Springer Gabler CY - Berlin ET - 1. Auflage ER - TY - CHAP A1 - BERNHOLD, T. T1 - Lieferantenbewertung mit System - Real Estate Service Provider Index (RESPI) T2 - BERNHOLD, T.; MAY, M.; MEHLIS, J.; Handbuch Facility Management: Grundlagen, Arbeitsfelder, Wissensmanagement: 56. Ergänzungslieferung Y1 - 2018 SP - 1 EP - 50 PB - ecomed SICHERHEIT CY - Heidelberg, München, Landsberg, Frechen, Hamburg ER - TY - CHAP A1 - Becker, Jörg A1 - Clever, Nico A1 - Fleischer, Stefan A1 - Höhenberger, Steffen A1 - Rätzer, Sebastian T1 - Using Business Process Management for Effective and Efficient Quality Management / Hrsg. J. vom Brocke, A. Hevner, A. Mädche T2 - Design Science Research. Cases Y1 - 2020 SN - 978-3030467807 SP - 100 EP - 130 PB - Springer International Publishing CY - Switzerland ER - TY - CHAP A1 - Beilmann, Sascha A1 - Clever, Nico T1 - Structuring Quality Management with the icebricks Business Process Management Approach T2 - The Art of Structuring — Bridging the Gap Between Information Systems Research and Practice / Hrsg. K. Bergener, M. Räckers, A. Stein Y1 - 2019 SN - 978-3-030-06234-7 U6 - http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-06234-7 SP - 167 EP - 178 PB - Springer International Publishing ER - TY - CHAP A1 - Heidekrüger, Robert A1 - Heuchert, Markus A1 - Clever, Nico A1 - Becker, Jörg T1 - Konstruktion eines Omni-Channel-Frameworks für Sales & Service in KMU in der B2B-Telekommunikationsindustrie T2 - Digital Customer Experience — Mit digitalen Diensten Kunden gewinnen und halten / Hrsg. S. Robra-Bissantz, C. Lattemann Y1 - 2019 SN - 978-3-658-22541-4 U6 - http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-22542-1 SP - 39 EP - 52 PB - Springer Vieweg CY - Wiesbaden ER - TY - CHAP A1 - Becker, Jörg A1 - Riehle, Dennis M. A1 - Clever, Nico T1 - Ansätze zur Unternehmensmodellierung — Eine Einordnung T2 - Geschäftsprozessorientierte Systementwicklung — Von der Unternehmensarchitektur zum IT-System / Hrsg. T. Benker, C. Jürck, M. Wolf Y1 - 2016 SN - 978-3-658-14825-6 SP - 415 EP - 425 PB - Springer CY - Wiesbaden ER - TY - CHAP A1 - Becker, Jörg A1 - Clever, Nico A1 - Holler, Justus A1 - Neumann, Maria T1 - Business Process Management in the Manufacturing Industry — ERP-replacement and ISO 9001 re-certification supported by the icebricks method T2 - Business Process Management Cases — Digital Innovation and Business Transformation in Practice / Hrsg. J. vom Brocke, J. Mendling Y1 - 2017 SN - 978-3-319-58306-8 SP - 413 EP - 429 PB - Springer CY - Berlin ER - TY - CHAP A1 - Clever, Nico T1 - Modellierung von Prozessen in hybriden Wertschöpfungsnetzwerken mit icebricks T2 - Planung koordinierter Wertschöpfungspartnerschaften — Der Cooperation Experience-Ansatz / Hrsg. J. Becker, T. Bernhold, R. Knackstedt, M. Matzner Y1 - 2017 SN - 978-3-662-55361-9 U6 - http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-55362-6 SP - 161 EP - 177 PB - Springer CY - Heidelberg ER - TY - CHAP A1 - Bernhold, Torben A1 - Wiesweg, Niklas T1 - Principal Agent Theory: Perspectives and Practices for effective workplace solutions T2 - A Handbook of Management Theories and Models for Office Environments and Services / Rianne Appel-Meulenbroek, Vitalija Danivska (Eds.) KW - Corporate Real Estate Management KW - Workplace Management KW - Principal-Agent-Theory Y1 - 2022 SN - 978-0-367-65287-6 U6 - http://dx.doi.org/10.4324/9781003128786 SP - 117 EP - 128 PB - Routledge CY - Oxon, New York ER -