@incollection{Baaken2011, author = {Baaken, Thomas}, title = {Science-to-Business Marketing - ein innovativer Ansatz im Wissenstransfer.}, series = {Schriftenreihe "Hochschulen im Fokus", Krahn, Britta; Rietz, Christian; Simoleit, Wilma (Hrsg.): Sammelband Forschung: Forschungsf{\"o}rderung: Gratwanderung zwischen Ideenschmiede und B{\"u}rokratie? Technol}, booktitle = {Schriftenreihe "Hochschulen im Fokus", Krahn, Britta; Rietz, Christian; Simoleit, Wilma (Hrsg.): Sammelband Forschung: Forschungsf{\"o}rderung: Gratwanderung zwischen Ideenschmiede und B{\"u}rokratie? Technol}, publisher = {DHI Deutsches Hochschul-Institut}, address = {Bonn}, isbn = {9783981467505}, pages = {149 -- 158}, year = {2011}, language = {de} } @incollection{BaakenvonHagenRaesfeldetal.2011, author = {Baaken, Thomas and von Hagen, Friederike and Raesfeld, Lydia and Loyoal, Pontigo and Patricia, Am{\´e}rica}, title = {Identifying University Customers and Partners via Science Marketing - a report on a real life case of UAEH in Mexico}, series = {Badillo Vega, Rosalba; Raesfeld, Lydia; Villalvazo Naranjo, Juan; Baaken, Thomas (Ed.), La vinculaci{\´o}n de las instituciones de educaci{\´o}n superior con su entorno econ{\´o}mico en el contexto internacional}, booktitle = {Badillo Vega, Rosalba; Raesfeld, Lydia; Villalvazo Naranjo, Juan; Baaken, Thomas (Ed.), La vinculaci{\´o}n de las instituciones de educaci{\´o}n superior con su entorno econ{\´o}mico en el contexto internacional}, edition = {1}, address = {Pachuca, Mexiko}, pages = {188 -- 207}, year = {2011}, language = {en} }